Veel Gestelde Vragen

Heb ik een Coronacheck QR code nodig?
  • Bezoekers en standhouders moeten een geldig coronatoegangsbewijs laten zien.
  • Dit kan zowel in de coronacheck app of op papier..
  • (kijk op www.coronacheck.nl voor meer informatie.)
  • Mondkapjes zijn verplicht
  • U krijgt een coronatoegangsbewijs als u:
  • volledig gevaccineerd bent
  • u corona heeft gehad
  • of u een coronatest heeft laten doen.
  • (kijk op www.coronacheck.nl voor meer informatie.)
  • Een test afspraak kunt u maken op www.testenvoortoegang.nl
Moet ik gevaccineerd of getest zijn om de markt te bezoeken / deel te nemen aan de markt?
  • Bezoekers en standhouders moeten een geldig coronatoegangsbewijs laten zien.
  • Dit kan zowel in de coronacheck app of op papier..
  • (kijk op www.coronacheck.nl voor meer informatie.)
  • Mondkapjes zijn verplicht
  • U krijgt een coronatoegangsbewijs als u:
  • volledig gevaccineerd bent
  • u corona heeft gehad
  • of u een coronatest heeft laten doen.
  • (kijk op www.coronacheck.nl voor meer informatie.)
  • Een test afspraak kunt u maken op www.testenvoortoegang.nl
Ik ben niet gevaccineerd kan ik nu de markt bezoeken? / deel nemen aan de markt?
  • Als u niet gevaccineerd bent kunt u een coronatoegangsbewijs krijgen door middel van een negatieve corona test.
  • Een test afspraak kunt u maken op www.testenvoortoegang.nl
Moet ik een mondkapje op als ik de markt bezoek?
  • Mondkapjes zijn verplicht
  • Vanaf 6-11-2021 moeten bezoekers en standhouder een geldige Coronacheck QR code laten zien.
    (kijk op www.coronacheck.nl voor meer informatie.)
Hoe laat gaat de markt open voor standhouders?
  • dat verschilt per markt, u ontvangt na het boeken van een kraam een email met deze informatie.
  • Als er een extra inruimmogelijkheid is, kunt u deze op onze website vinden: www.org-vac.nl/extra-inruimtijden
Zijn er stoelen beschikbaar bij de kraam?
  • Er zit geen stoel inbegrepen bij de kraam, deze dient u zelf mee te nemen.
Mag ik een rek/spullen/meubels langs of voor de kraam neerzetten?
  • Er mogen geen spullen/rekken/meubels voor de kraam in het looppad worden geplaatst.
  • Als u een hoek kraam heeft mag u tot 0,5m naast de kraam spullen plaatsen (mits er voldoende ruimte beschikbaar is) Bij twijfel altijd navragen bij de marktmeester
  • Het is niet mogelijk van te voren een hoek kraam te reserveren, u krijgt een kraam toegewezen op volgorde van binnekomst. Zorg dus dat u op tijd aanwezig bent als u graag een hoek kraam wilt.
Hoe kan ik een kraam reserveren?
  • Een kraam reserveert u eenvoudig door op een van de markten in de markt agenda te klikken.
  • Een kraam kan enkel via deze website worden gereserveerd. Er kan niet telefonisch of via de mail gereserveerd worden.
  • Een kraam is pas bevestigd nadat u deze online heeft afgerekend via onze website, dit kan eenvoudig met iDeal.
  • Het is niet mogelijk een kraam contact te betalen.
Zit er een zeil over de kraam?
  • Er zit standaard geen zeil over de kraam heen, bij een openluchtmarkt kunt u een zeil huren voor over de kraam.
  • Dit kost €2,50 per zeil en € 20,00 borg (borg krijgt u terug na afloop van de markt)
  • Voor bevestiging van het zeil moet u zelf zorgen.
  • U mag natuurlijk ook uw eigen zeil meenemen
Er wordt regen voorspelt, gaat de markt door?
  • Markten worden niet afgelast vanwege verwachte weersvoorspelling.
  • Als een markt door ons wordt afgelast melden wij dat op onze website en facebook pagina, standhouders ontvangen een email.
Krijg ik mijn geld terug als de markt wordt afgelast vanwege verandering in de Corona maatregelen?
  • Als de markt geen doorgang kan vinden vanwege nieuwe Corona maatregelen opgelegd door de Nederlandse overheid krijgt u uw kraamgeld weer teruggestort.
Waar kan ik de inruimtijden voor mijn kraam vinden?
  • dat verschilt per markt, u ontvangt na het boeken van een kraam een email met deze informatie.
Is er vrije kraam keuze?
  • Nee, U krijgt bij aankomst een kraam toegewezen door de marktmeester
Ik wil graag een extra kraam boeken, is dat mogelijk?
  • Jazeker, u kunt de extra kraam via onze site boeken, vul dan even bij de opmerkingen in dat het om een extra kraam gaat.
Hoeveel mensen mogen er per gehuurde kraam naar binnen?
  • Er mogen 2 volwassen mensen per gehuurde kraam mee naar binnen, overige familie en vrienden moeten entree betalen.
Mag ik nieuwe goederen / partij goederen aanbieden op jullie markten?
  • Nee, U mag alleen gebruikte tweedehands goederen verkopen op onze markten.
Kan ik met mijn foodtruck op jullie markt mijn etenswaren verkopen?
  • Nee, wij hebben vaste afspraken gemaakt voor de catering van de markten
Mag ik etenswaren bij jullie verkopen?
  • Nee, er mogen geen etenswaren verkocht worden.
Geven jullie korting/gratis kramen weg als ik mijn spullen voor een goed doel verkoop?
  • Hoewel wij het doel van uw initiatief zeer lovenswaardig en nobel vinden kunnen wij helaas niet tegemoet komen aan uw verzoek om een financiële bijdrage.
Ik ben ziek / kan niet meer deelnemen aan de markt.
  • Mocht u onverhoopt niet kunnen deelnemen aan de markt, dan kunt u (let op! alleen als u een gegronde reden heeft) tot en met Donderdag middag 12 uur annuleren.
  • Na annulering ontvangt u een voucher waarmee u kunt deelnemen aan een van onze andere markten, u krijgt uw kraamgeld niet teruggestort.
  • Stuur een e-mail naar info@org-vac.nl om uw kraam te annuleren, u kunt de kraam alleen per email annuleren.
  • Na Donderdag 12 uur heeft u geen recht meer op een voucher, hier worden geen uitzonderingen voor gemaakt.
  • De voucher is tot 1 jaar na uitgifte geldig
Waar kan ik de voucher invoeren?
  • Stap 1: klik tijdens het afrekenen op de text: Heeft u een voucher? Klik hier om uw code in te voeren
  • Stap 2: vul uw voucher code in en druk op voucher toepassen.
  • Stap 3: vul uw gegevens in en klik op afrekenen.