Veel gestelde vragen

  • Hoe laat gaat de markt open voor standhouders?
  • dat verschilt per markt, u ontvangt na het boeken van een kraam een email met deze informatie.
  • Krijg ik mijn geld terug als de markt wordt afgelast vanwege verandering in de Corona maatregelen?
  • Als de markt geen doorgang kan vinden vanwege nieuwe Corona maatregelen opgelegd door de Nederlandse overheid krijgt u uw kraamgeld weer teruggestort.
  • Waar kan ik de inruimtijden voor mijn kraam vinden?
  • dat verschilt per markt, u ontvangt na het boeken van een kraam een email met deze informatie.
  • Zit er een zeil over de kraam?
  • Er zit standaard geen zeil over de kraam heen, bij een openluchtmarkt kunt u een zeil huren voor over de kraam.
  • Dit kost €2,50 per zeil en € 20,00 borg (borg krijgt u terug na afloop van de markt)
  • Voor bevestiging van het zeil moet u zelf zorgen.
  • U mag natuurlijk ook uw eigen zeil meenemen
  • Is er vrije kraam keuze?
  • Nee, U krijgt bij aankomst een kraam toegewezen door de marktmeester
  • Hoe word de 1,5meter maatregel gegarandeerd tussen standhouders?
  • Alle kramen staan los van elkaar, dus u kunt nooit direct aan de kraam van een andere standhouder staan.
  • Als u meerdere kramen boekt staan deze natuurlijk wel aan elkaar.
  • Ik wil graag een extra kraam boeken, is dat mogelijk?
  • Jazeker, u kunt de extra kraam via onze site boeken, vul dan even bij de opmerkingen in dat het om een extra kraam gaat.
  • Hoeveel mensen mogen er per gehuurde kraam naar binnen?
  • Er mogen 2 volwassen mensen per gehuurde kraam mee naar binnen, overige familie en vrienden moeten entree betalen.
  • Mag ik nieuwe goederen / partij goederen aanbieden op jullie markten?
  • Nee, U mag alleen gebruikte tweedehands goederen verkopen op onze markten.
  • Kan ik met mijn foodtruck op jullie markt mijn etenswaren verkopen?
  • Nee, wij hebben vaste afspraken gemaakt voor de catering van de markt.
  • Mag ik etenswaren bij jullie verkopen?
  • Nee, er mogen geen etenswaren verkocht worden.
  • Geven jullie korting/gratis kramen weg als ik mijn spullen voor een goed doel verkoop?
  • Hoewel wij het doel van uw initiatief zeer lovenswaardig en nobel vinden kunnen wij helaas niet tegemoet komen aan uw verzoek om een financiële bijdrage.
  • Ik ben ziek / kan niet meer deelnemen aan de markt.
  • Mocht u onverhoopt niet kunnen deelnemen aan de markt, dan kunt u (let op! alleen als u een gegronde reden heeft) tot en met vrijdag middag 12 uur annuleren.
  • Na annulering ontvangt u een voucher waarmee u kunt deelnemen aan een van onze andere markten, u krijgt uw kraamgeld niet teruggestort.
  • Annuleren kan zowel telefonisch als via email.
  • Na vrijdag 12 uur heeft u geen recht meer op een voucher.
  • (Verwachte weersomstandigheden zijn geen reden om uw boeking te annuleren, en geeft u geen recht op een voucher)